Lietuvos geležinkeliųmuziejaus ekspozicijos pradžia supažindina lankytojus su geležinkelio stočių istorija. Eksponuojamos pirmųjų geležinkelio stočių Lietuvoje nuotraukos, autentiški kelionių geležinkeliu atributai.
Geležinkelių istorija glaudžiai siejasi su ryšių istorija, kurią atspindi 1916 ir 1923 metų Morzės telegrafo aparatai, bimetalinė viela iš Kaišiadorių-Liepojos geležinkelio ruožo (1871 m.) telegrafo linijos. Geležinkelio istorija – tai pirmiausia kelio statybos istorija, kurią pasakoja seni kelininkų įrankiai: kaplys, kirvis pabėgiams tašyti, replės pabėgiams kelti, kūjis, plaktukas.
Mažiausių muziejaus lankytojų laukia maketų salė, kurioje yra trys veikiantys geležinkelio maketai. Vieną iš jų išmokysime valdyti, laikantis signalizacijos taisyklių. Kiti du padės pažinti geležinkelio struktūrą: kelius, tiltus, tunelius, pastatus, signalizaciją, riedmenis. Geležinkelių istorinių riedmenų ekspozicija (žiemos sezono metu uždaryta!) išdėstyta 7100 kv.m. plote, buvusiame Vilniaus geležinkelio stoties „Skubos“ kelyne, kurį sudaro keturi keliai ir bagažo rampa.